Servis uređaja

SERVIS UREĐAJA

Servis uređaja u jamstvenom roku koji je propisao proizvođač je besplatan  dok se van jamstvenog roka naplaćuje prema Cjeniku servisa

Prije nego uređaj uputite na servis – probajte nekoliko jednostavnih koraka – za brže i jeftinije otklanjanje poteškoće:

    • Provjerite da li je uređaj ukopčan u struju i da li mu gori indikacijska žaruljica
    • Provjerite da li u spremniku ima dovoljno vode i da li je čist od kamenca
    • Dodatno očistite uređaj i put vode od kamenca sredstvom za čišćenje od kamenca ili limunskom kiselinom, ali nikako octom da ne dođe do oštećenja brtvi
    • Pokrenite uređaj i detektirajte da li se čuje zvuk pumpe.

Najčešći problem kod uređaja na kojem se koristi voda iz vodovoda je začepljenje kamencem. Čišćenje od kamenca mora biti redovito i često, ovisno o regiji u kojoj se nalazite. Ukoliko se nakon prvih koraka čuje zvuk pumpe, i dalje je put vode začepljen kamencem – probajte dodatno čišćenje.

ČIŠĆENJE I UKLANJANJE KAMENCA

REDOVITO ODRŽAVANJE UREĐAJA – DEZINFEKCIJA

Formiranje naslaga kamenca na stjenkama spremnika vode te u cijevima na vodenom putu je normalna posljedica korištenja uređaja, naročito kod korištenja vode iz vodovoda. Stoga, uređaj je potrebno čistiti svakih 2 mjeseca korištenja i/ili kad primijetite neregularno doziranje tj usporeno curenje kave ili da kava uopće ne izlazi iz uređaja.

Koraci za čišćenje i uklanjanje kamenca:

a) provjerite da nema kapsule u pretincu za punjenje;
b) uklonite filter za omekšavanje vode iz spremnika vode;
c) izvadite ladicu za kapanje / ladicu za korištene kapsule, ispraznite je i ponovo je umetnite u uređaj;
d) postavite veliki spremnik ispod izlaznog otvora za kavu;
e) ispraznite spremnik i napunite ga sredstvom za čišćenje od kamenca prema uputama na pakiranju proizvoda;
f) pritisnite gumb za dugu kavu i napravite otprilike 2 šalice (oko 150 ml svaka);
g) ostavite sredstvo za čišćenje kamenca da djeluje oko 15-20 minuta;
h) pritisnite jedan od dva gumba i izvedite operacije opisane u točkama (f) i (g);
i) ponovite postupak iz točke (h) dok spremnik potpuno ne ispraznite;
j) uklonite spremnik, isperite ga, napunite ga potpuno vodom i ponovno ga postavite na uređaj;
k) postavite veliki spremnik ispod izlaznog otvora za doziranje;
l) pritisnite gumb duge kave i ispraznite cijeli sadržaj spremnika kako biste isprali sustav čistom vodom;
m) ponovo napunite spremnik i ponovite operacije opisane u točki (l).

Na kraju, ciklus uklanjanja kamenca je gotov.

Napomena: za čišćenje uređaja od kamenca koristite netoksične, neškodljive proizvode za aparate za kavu koji udovoljavaju važećim standardima i lako su dostupni na tržištu – poput sredstava koje propisuju proizvođači, sredstva tipa PerFecto ili limunske kiseline.

Pažnja: Nemojte koristiti ocat za čišćenje uređaja.

ČIŠĆENJE

Pažnja: Prije čišćenja uređaja, provjerite da je isključen iz struje i pričekajte da se ohladi.

Za ispravno i dugotrajno korištenje uređaja, preporučuje se:

  • – svaki dan ispiranje rezervoara i punjenje hladnom pitkom vodom;
  • – praznjenje i čišćenje ladice za kapanje/posude za korištene kapsule svakih 2-3 dana ili kad se napuni;
  • – čišćenje izlaznog otvora za doziranje svaka 3 dana, ispuštanjem vode nekoliko puta bez umetanja kapsule;
  • – svakih 3 mjeseca očistiti jedinicu za doziranje tako da je izvadite iz uređaja i rastavite dva izlazna otvora koji je čine kako biste ih oprali hladnom ili mlakom vodom;
  • – osim ako nisu navedena specifična uputstva, čistite vanjske komponente uređaja (osim električnih dijelova) koristeći neabrazivne krpe/spužve namočene u hladnoj/mlakoj vodi.

Upozorenje: Kada se uređaji koriste intenzivno, obavljajte čišćenje češće.

Ukoliko ne gori indikacijska žaruljica, ne čuje se pumpa ili voda izlazi hladna, obratite se nekom od ovlaštenih servisa:

Popis ovlaštenih servisa:

LAVAZZA (Espresso Point, Blue, A Modo Mio)

ZAGREB – kavica.hr – LOGIS BS d.o.o. Koledovčina3 Munja Complex 10000 Zagreb 099 839 62 72

KRUPS (Dolce Gusto, Nespresso, Full Auto)

SPLIT – SERVIS SINGULI d.o.o Gardijske brigade 43, Kamen 21000 Split 072 700 707 split@singuli.hr

ZAGREB – ELEKOM SERVIS Klanječka 52 10000 Zagreb 01 481 4538 info@elekom-servis.hr

ZAGREB – MR SERVIS Dugoselska cesta 5 10370 Rugvica 01 640 1111 info@mrservis.hr

ZAGREB – PUŠIĆ d.o.o. Vodnjanska 26 10000 Zagreb 01 302 8226 administracija@pusic.hr

ZAGREB – SINGULI d.o.o. Primorska 3 10000 Zagreb 01 377 2644 info@singuli.hr

ZAGREB – SINGULI d.o.o. CMP Savica Šanci, I. Savica 145 10000 Zagreb 01 240 4451 info@singuli.hr

ZAGREB – SINGULI d.o.o. Josipa Strganca 12 10000 Zagreb 01 377 9029 info@singuli.hr

DeLonghi (Dolce Gusto, Nespresso, Full Auto)

ZAGREB – Singuli d.o.o. Josipa Strganca 12 10000 Zagreb

ZAGREB – Singuli d.o.o. Primorska 3 10000 Zagreb

SPLIT – Singuli d.o.o. Antuna Gustava Matoša 171 21200 Solin

ZAGREB – MR SERVIS Dugoselska cesta 5 10370 Rugvica 01 640 1111 info@mrservis.hr

ZAGREB – MR SERVIS Slavonska Avenija 26/5 10000 Zagreb

Phillips

ZAGREB – SINGULI d.o.o. Primorska 3 10000 Zagreb 01 377 2644 091/3772-644 info@singuli.hr

ZAGREB – SINGULI d.o.o. CMP Savica Šanci, I. Savica 145 10000 Zagreb 01 240 4451 info@singuli.hr

ZAGREB – SINGULI d.o.o. Josipa Strganca 12 10000 Zagreb 01 377 9029 091/3779-029 info@singuli.hr

SPLIT – Singuli d.o.o. Antuna Gustava Matoša 171 21200 Solin

Bosch (Tassimo)

ZAGREB – MR SERVIS Dugoselska cesta 5 10370 Rugvica 01 640 1111 info@mrservis.hr

Franck 

ZAGREB – Radnička cesta 177 10000 Zagreb, Hrvatska Tel +385 1 3710 370

SPLIT

LaPiccola

ZAGREB – kavica.hr – Gomboševa 2 10000 Zagreb 099 839 62 72

Agostani

ZAGREB – kavica.hr – LOGIS BS d.o.o. Koledovčina3 Munja Complex 10000 Zagreb 099 839 62 72

Illy

Nespresso pogledaj pod DeLonghi ili Krups

ZAMIJENI JEZIK
Košarica