Novosti

7. ožujka 2023.

Limited Edition Kit-Kat iz Japana

Kit Kat Japan Special edition

Kit Kat je predstavljen u Japanu 1973. kada je britanski slastičar Rowntree’s sklopio ugovor s japanskim slastičarem i vlasnikom restorana Fujiya. 2014. bili su najprodavaniji slatkiš u zemlji. Robna marka Kit Kat preuzela je prvo mjesto u prodaji od čokolade Meiji 2012., iako je Meiji sveukupno vodeća konditorska tvrtka u Japanu.

Od 2000. godine je u Japanu godine bilo više od 300 ograničenih izdanja sezonskih i regionalnih okusa Kit Kat čokoladica. Mnoge od njih su ekskluzivne za tu zemlju i ne proizvode se drugdje. Godine 2004. uveden je okus zelenog čaja Matcha. Najprodavaniji okus Kit-Kat u 2010. bio je sojin umak. Nestlé, koji upravlja brendom Kit Kat u Japanu, objavio je da je brend pretekao najprodavaniji slatkiš u Japanu – Meiji Chocolate.

Nestlé i Japanska pošta pokrenuli su kampanju 2009. godine, omogućujući ljudima da pišu poruke i pošalju čokoladice iz 20.000 poštanskih ureda. U kampanji je naziv čokoladice Kit-Kat povezivan s japanskom složenicom Kitto Katsu – u prijevodu “Sigurno ćete pobijediti”. Čokoladice su se mogle poslati poštom za sreću studentima uoči ispita na fakultetu. Posebni paketi sadržavali su prostor za ispisivanje poruke ohrabrenja i lijepljenje markice. Promotivni paketi rasprodani su u roku od mjesec dana. Kampanja je osvojila Media Grand Prix na Međunarodnom festivalu oglašavanja Cannes Lions 2010.

Nestlé pripisuje uspjeh različitih varijanti okusa tradiciji omiyagea, u kojoj se regionalni specijaliteti donose s putovanja članovima obitelji i suradnicima. Tvrtka također vjeruje I da ograničeno izdanje sezonskih modela stvara “nestašicu i rijetku vrijednosti” za kupce, te budi kolekcionarske želje kod kupaca.
Poslovni model stvoren je kako bi se riješio problem u kojem se tvrtka našla u japanskim trgovinama koje su često izmjenjivale artikle i okuse s polica. Proizvodnjom manjih serija aroma, tvrtka je mogla bolje kontrolirati svoje troškove proizvodnje. Također je bilo ekonomski isplativo u Japanu jer ne postoji početna naknada za ulistavanje novih proizvoda u japanske trgovine.
Kit Kats se u Japanu proizvode u tvornicama u vlasništvu Nestléa u Himejiju i Kasumigauri. Mliječna čokolada koja se koristi za Kit Kats napravljena je od punomasnog mlijeka u prahu, a Nestlé dobavlja većinu zrna kakaovca iz zapadne Afrike.

Sorte

Kit Kat Chocolatory, s receptima koje je osmislio kuhar Yasumasa Takagi, otvoren je 2014., a do 2015. proširio se na sedam podružnica. Tvrtka tvrdi da je poslužila više od milijun kupaca i zaradila oko 15 milijuna dolara. Ove trgovine prodaju vrhunske Kit Kat proizvode kao što su tamna čokolada s dodatkom maline, rum s narančom i čokoladom, cvijet trešnje i zeleni čaj. Razni Takagijevi okusi uvedeni su kao sezonski proizvodi, uključujući okuse poput šljive, marakuje, čilija, đumbira i kinako sojinog praha. Godine 2016. Nestlé je predstavio sake Kit Kat, koji kombinira sake u prahu s bijelom čokoladom.
Neke su sorte ograničene na određenu regiju povezanu s tom određenom čokoladicom. Druge su sorte proizvedene u ograničenoj seriji, s nekolicinom primjeraka koji se čuvaju za specijalne ponude za kraj godine. U 2015., 500 pločica gorke čokolade s jednom trakom prodano je u omotu od zlatnih listića za oko 16 USD u luksuznim maloprodajnim trgovinama.
Značajne sorte uključuju adzuki (crveni grah), beni imo (ljubičasti slatki krumpir), sirup od smeđeg šećera, matcha (zeleni čaj), i sojin umak.

Matcha zeleni čaj

Ne cijene svi okusni pupoljci zemljani okus cijenjenog, ali skromnog matcha Kit Kata, ali ako pijete matchu, vjerojatno će vam se svidjeti ovi drugačiji okusi. Stvarni okus Japana s prahom zelenog čaja iz Uji, Kyoto pomiješan je s čokoladom.

KitKat matcha

KitKat matcha

 

Coffee Break

Veliki smo ljubitelji kave. Bijelu kavu, espresso, sladoled od kave, Kahlúa – volimo sve. Stoga je sasvim prirodno dodati ovaj Coffee Break Kit Kat na naš popis. Blaga zlatna mješavina naknadnog okusa sa smanjenom citrusnom notom umotana u umjereno slatku čokoladu. Idealan spoj uz kavu na pauzi.

KitKat coffee

KitKat coffee

Čoko naranča

Ova kombinacija je pouzdana i ukusna. Mislimo na klasičnu Terry’s Chocolate Orange koja tjera naše nepce da zaplešu svakim zalogajem. “Taman onoliko naranče da je u prekrasnom kontrastu sa slatkom čokoladom”, rekao je jedan recenzent. To je siguran i ukusan užitak kada je u pitanju japanski Kit Kat.

KitKat orange

KitKat orange

Cafe shop Pronto predstavio je croissante koji sadrže Kit Kats. Lanci pizzerija Napoli no Kama i Strawberry Cones predstavili su desertne pizze s Kit Kat dodacima koji se mogu peći u ožujku 2014.

U listopadu 2018. Nestle je otvorio Kit Kat trgovinu na stanici Namba u Osaki.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
ZAMIJENI JEZIK
Košarica